درباره وبلاگ


سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط یک بیمار آن را می بیند. لوئیزهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
باشگاه بـــــــارانـــــــ
باشگاه بـــــــارانـــــــ

نکاتی برای ورزش سالمندان



سالمندان قبل از ورزش باید چه‌ کار کنند؟ یک برنامه تمرینی سالم برای سالمندان از چه اجزایی تشکیل شده؟ و پرسش‌هایی از این دست، مسایلی هستند که ذهن سالمندان را درگیر می کند در این مطلب به نکاتی پیرامون ورزش سالمندان می پردازیم.

 

 



ادامه مطلب ...


فعالیت های ورزشی در سالمندی



سالمندی تنها گذر زمان نیست، بلکه بروز آن دسته از رخدادهای بیولوژیک است که در یک دورۀ زمانی رخ می دهد. هیچ تعریف کاملی دربارۀ سالمندی وجود ندارد. سالمندی ، فرآیندی طبیعی است و نباید آن را بیماری دانست.

 امروزه فعالیت های ورزشی ، مراقبت صحیح و معاینه پزشکی منظم از جمله عامل هایی به شمار می روند که باعث طولانی تر شدن عمر و زندگی پر ثمرتر می شوند. متأسفانه ، سرچشمه جوانی یا داروی ضد سالخوردگی وجود ندارد، به نظرمی رسد تمرین بهترین داروی ضد سالخوردگی باشد. امروزه رهنمودهای ورزشی ، افراد مسن را برای شرکت در فعالیت هایی تشویق می کند که نه تنها دستگاه قلب و عروق ، بلکه دستگاه عضلانی آن ها را نیز تقویت می کند و بهبود می بخشند.


 تغییر فرآیند سالمندی



ادامه مطلب ...


اهمیت و فواید ورزش سالمندان


 


وقتی سن شما بالا می رود و مسن می شوید، داشتن یک سبک زندگی فعال از هر زمان دیگری برای شما مهم تر است.ورزش منظم می تواند به تقویت انرژی، حفظ خود استقلالی و مدیریت علائم بیماری و یا درد کمک کند.ورزش حتی می تواند روند پیر شدن بدن شما را به تأخیر بیاندازد!ورزش نه تنها برای جسم شما، بلکه  برای ذهن، خلق و خو و حافظه نیز خوب است.با بالا رفتن سن، حفظ سلامت عمومی بدن و اینکه سالمندان دچار بیماری و احساس ناامیدی نشوند به نوعی یک چالش محسوب می شود.اما ورزش می تواند مانع این احساسات شود و شما را از بزرگترین چالش و نگرانی در مورد آسیب های افتادن دور کند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب